Najczęściej wybierane szkolenia

Rozmowy z pracownikami


Każdy, kto zarządzał grupą ludzi wie, że przeprowadzanie rozmów, szczególnie tych niezbyt przyjemnych, to sprawa o wiele trudniejsza, niż może się wydawać. Niejednokrotnie szef bywa zestresowany na równi z pracownikiem a dodatkowo ponosi odpowiedzialność za efektywność rozmowy. A jeśli dołożymy do tego przekonywanie grupy pracowników do osiągnięcia meritum podczas zebrania? Lub konieczności rozwiązania konfliktu pomiędzy dwoma pracownikami? Albo radzenie sobie z emocjami podwładnego? Każdą z tych sytuacji ułatwi poznanie i opanowanie Analizy Transakcyjnej, czyli tabeli ról, w które grają ludzie.

Ramowy program szkolenia


Asertywność


Podstawą asertywności jest nastawienie „Szanuję siebie i szanuję ciebie”, które pozwala komunikować się poza atakiem słownym lub wycofaniem. Jak więc wyznaczać granice w kontaktach biznesowych, odmawiać bez wzbudzania niechęci klienta lub szefa lub wypowiadać swoje zdanie w taki sposób, aby było zaakceptowane? To jest właśnie sztuka asertywności, której można się nauczyć.

Ramowy program szkolenia


Profesjonalne prezentacje


„Każdy z nas ma własny wizerunek, lecz nie każdy jest świadomy, jaki obraz siebie przekazuje innym.”

Podczas prezentacji jest się osobą, która staje przed grupą ludzi i ma do osiągnięcia konkretny cel: wzbudzić motywację, przekazać informacje, sprostować coś, zaangażować do dyskusji, etc.. Sztuka bycia wiarygodnym zawodowo to połączenie wyglądu, mowy ciała, sposobu mówienia, reakcji emocjonalnych w spójna całość. Profesjonalizm nie polega na sztywnym trzymaniu się utartych schematów , wystudiowanej pozie, akwizytorskim uśmiechu i gładkim potoku słów.

Na profesjonalizm w prezentacjach lecz składa się kilka istotnych elementów:

  • Poczucie własnej wartości – jesteś świadomy, swobodny, pewny siebie, życzliwy.
  • Opanowanie – umiesz zarządzać swymi emocjami, nie ulegasz niechcianym impulsom.
  • Kompetencja – wiesz, w czym jesteś najlepszy, w czym dobry i z czym sobie poradzisz.
  • Osobowość – znasz swój sposób ekspresji, styl bycia i cenisz to.

Niezależnie od humoru, pogody, stanu zdrowia lub samopoczucia, poziomu lęku czy zmęczenia, ważne jest konsekwentne utrzymanie wysokiego poziomu prezentacji. Czy można sobie to ułatwić?

Ramowy program szkolenia