Gwarancja zadowolenia

Co?

Po prostu dobre treningi. Potwierdza to średnia ocen, która przez 17 lat niezmiennie utrzymuje się na wysokim poziomie oraz referencje zadowolonych klientów.

Dlaczego?

Ponieważ sami chcemy mieć gwarancję, że przeznaczając swój czas na szkolenie dobrze inwestujemy pieniądze. Gwarantujemy, że uczestnicy szkoleń znajdą odpowiedzi na swoje pytania, otrzymają wartościową wiedzę i praktyczne metody oraz techniki, które pozwolą im podnieść poziom kontaktów biznesowych.

Jak?

To uczestnicy zadecydują, czy otrzymana wiedza i sposób prowadzenia zajęć są warte wynagrodzenia. Firma płaci jedynie wtedy, gdy 80% uczestników zadecyduje: TAK.


Opinie uczestników szkoleń


„Idealne proporcje pomiędzy merytoryką, metodologią i ćwiczeniami. Bardzo dobre materiały, oddające w skondensowanej formie to, co przerabialiśmy na szkoleniu. Zajęcia godne polecenia.”

„Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny. Dużo ciekawej, praktycznej wiedzy. Szkolenie godne polecenia.”

„Profesjonalizm na najwyższym poziomie. Jestem bardzo zadowolony z udziału w szkoleniu, które pokazało mi, jak praktycznie wykorzystać wiedzę o typach osobowości w sprzedaży. Polecam.”

„Dzięki szkoleniu z Adrianną Średzińską nasza prezentacja okazała się jedną z najlepszych podczas targów. Polecamy.”

„Profesjonalizm, konkret, dużo wiedzy praktycznej. Czas wykorzystany w 100%. Warto zainwestować w szkolenia z firmą Harmonic.”

„Bardzo aktywne zajęcia, prowadzone w interesujący sposób, który zapada w pamięć. Jestem przekonana, że wszystkie informacje wykorzystam w praktyce.”

„Szkolenie było na najwyższym poziomie, i jest jak najbardziej godne polecenia.”

„Forma szkolenia godna polecenia wszystkim, którzy prowadzą wystąpienia. Ćwiczenia kształtujące głos są rewelacyjne, natychmiast dostrzega się efekty! Trener w sposób profesjonalny i konsekwentny prowadzi zajęcia praktyczne i robi to skutecznie. Byłam na wielu szkoleniach z tej tematyki, ale to jest najbardziej efektywne.”

„Po cyklu szkoleń z firmą Harmonic doskonale radzimy sobie nawet z najtrudniejszymi klientami i sytuacjami. Polecam gorąco!”

„Bardzo ciekawy proces szkolenia, dynamiczny, przykuwający uwagę, ani przez chwilę się nie nudziłam. Sporo informacji wykorzystam w swojej pracy, szczególnie przydatna jest specyficzna sztuka odmawiania.  Warto wziąć udział w takim szkoleniu.”

„Indywidualne podejście do każdego uczestnika, ciekawy sposób prowadzenia zajęć, duże poczucie humoru i konkretna wiedza. Rekomendujemy to szkolenie. Najlepszą referencją jest to, że uczestnicy skracali przerwy, prosząc o dalszy ciąg zajęć.”

„Treść szkolenia i jego forma były dostosowane do naszych potrzeb i oczekiwań. Dynamizm prowadzenia, atrakcyjny sposób podawania wiedzy, świetne przygotowanie merytoryczne trenera – Pani Adrianny Średzińskiej – oraz wiele praktycznych ćwiczeń sprawiło, że nasi menadżerowie aktywnie w nim uczestniczyli. Szkolenie jest rekomendowane przez naszych menadżerów.”

„Efekty treningu przeszły nasze oczekiwania. Byliśmy miło zaskoczeni formą prowadzenia zajęć i co najważniejsze, ich skutecznością. Przekonaliśmy się, że najlepiej uczymy się poprzez doświadczenie, angażując się emocjonalnie w wykonywane zadania. Dotknęliśmy swoich ograniczeń, uczyliśmy się, jak je pokonywać, jak zastosować inną strategię działania, aby szybciej osiągnąć cel. Na pewno skorzystamy z innych propozycji szkoleń. Mamy nadzieję, że w przyszłości doświadczymy wspólnie jeszcze wielu takich treningów.”

„Teraz, prawie miesiąc po odbyciu treningu z umiejętności prezentacyjnych, mogę powiedzieć,  że odniosło zamierzony skutek. Patrząc na swoich pracowników, pełniących funkcje przedstawicieli regionalnych, widzę, że wiele im dało. Po pierwsze zintegrowało zespół, po drugie – dodało pewności siebie w sytuacja wystąpień publicznych, na które narażam ich prawie co dzień, wymagając dużej ilości spotkań z nauczycielami, po trzecie wreszcie, nauczyło elastycznie reagować na potrzeby ludzi, z którymi się stykają. Czuliśmy się z Wami dobrze i bezpiecznie.”